måndag 4 juli 2016

Work in progress!

Lite så här kan det se ut när jag fiffilurar på ett nytt mönster. Penna och papper och framförallt ett suddgummi... Stickor och ett garnnystan förstås. Men vafalls... ett par glasögon! Vad gör de där? Ja ja, det är väl bara att acceptera att åldern har kommit i fatt. Läsglasögon egenhändigt inhandlade på Tiger för en tjuga. Det ni! Man kan kalla mig tant Raffa när jag har dem på min näsa. 

Garnet är för övrigt ett av de garner som inte blev så bra i det här inlägget. Tur att jag lät det ligga ett tag för när jag väl började sticka med det var det inte alls så dumt. Inte dumt alls faktiskt! Så nu skall jag designa någon sorts sjal. Jag har bara repat upp och börjat om tre gånger men nu tror jag att jag kommit på rätt spår (ja jäklar i min lilla låda).











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar